onsdag 28 juli 2010

10:e augusti

Om det går som det ska så kan jag börja sova hemma från och med den 10:e augusti. Om inte lite tidigare, typ den 7:e (ta i trä). Läkarsamtalet gick bra. Sakligt lade jag fram min argument och det räckte. Jag behövde inte ens använda mitt avskrivna LPT som rockärmsess.
Det var såsgratinerad falukorv med mos och dressad morotssallad till lunch. Ingen mat med finess men helt okej. Dock lite skrämmande för mitt anorektikersinne men det gick i alla fsll ned och det är ju huvudsaken. Som min läkare poängterade vid dagens möte: det är normalt att vara rädd vid måltider när man lider av sådan sjukdom. Självfallet är det så men det händer att jag glömmer bort det. Oftast går det ju ganska bra.
Häromkvällen var jag så himla hungrig. Jag hade jättesvårt att somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar