onsdag 25 augusti 2010

Möten

Idag klockan 13.30 hade samtal med min kontaktperson. Det gick bra. Hon förstår mig. Att jag inte är typen som mår bäst av slutenvård. 16.15 har jag samtal med min öppenvårdsläkare. Visshet alltså. Så att vi kan planera in kommande möten.
Här stambyter man för fullt och det råder vattenavstängning mellan 13.00 och 16.00. Jag har alltså inte gått på toaletten sedan innan lunch. Tortyr är bara förnamnet. Är det någoting jag hatar så är det ofrihet. Just nu är jag ofri, så ofri att jag inte ens kan ta mig friheten att uträtta mina behov på typ Mc Donald's vilket man annars plägar göra när det av någon anledning kniper.
Om det har med vattnet att göra vet jag inte men vi fick samma mellanmål som igår. Dessvärre var mackorna inte sega idag. Men i alla fall. Jag gillar ju knäckemackor så jag ska inte klaga. Det fanns emellertid inget tevatten. Fy bubblan! Jag fick hålla tillgodo med kranvatten, men vem blir uppiggad av det en grå onsdagseftermiddag? Nu börjar jag få ont i magen. Hoppas att vattnet kommer igång i förtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar